یک بیماری عجیب به جان پسرنوجوان افتاده بود، زانوهایش از جا در می رفت و قدرت راه رفتن را از او گرفته بود. همین بیماری پسرک نوجوان بود که باعث شد تحت حمایت پزشکی زنجیره مهربانی قرار بگیرد و یک قدم به سوی سلامتی بردارد.

جاوید
به گزارش گروه تولید محتوای خیریه زنجیره مهربانی چندی پیش بود که پرونده جاوید ۱۳ ساله به دست خیریه زنجیره مهربانی رسید. گزارش های اولیه حاکی از آن بود که جاوید به همراه مادر ،سه خواهر و برادر کوچکترش در باغ متروکه ای در حوالی شهرستان شهریار زندگی می کند. پدر خانواده چندین سال قبل فوت کرده و اعضای خانواده این روزها با مشکلات معیشتی زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

اما داستان زندگی جاوید غم انگیزتر بود و این پسر نوجوان دچار بیماری عجیب و غریبی بود. طبق گفته پزشکان استخوان های ساق پای جاوید که داخل کاسه زانو قراردارند مرتب از جای خود خارج می شدند و زانوهای او در وضعیتی غیرمعمولی قرار می گرفت.
آغاز یک حرکت بزرگ

پس از انجام تحقیقات اولیه توسط مددکاران خیریه زنجیره مهربانی با کمک خیرین مهربان ویزیت اولیه، عکس و تشخیص اولیه بیماری جاوید در بیمارستان رسول اکرم(ص) انجام شد.

طبق گفته پزشک معالج  زانوهای جاوید باید با فواصل ۴ ماهه ، سه بار تحت عمل جراحی قرار بگیرد تا او بتواند همانند دیگر هم سن و سالهای خود یک زندگی عادی را تجربه کند.

اما این تازه اول راه بود و از آنجایی که جاوید بیمه نداشت و هربارعمل جراحی او طبق تشخیص پزشک معالج حدود ۱۴ میلیون تومان هزینه داشت همه خیرین دست به دست هم دادند تا شرایط اولین عمل او فراهم شود.

یک اتفاق خوب

سرانجام تلاش خیرین و مددکاران خیریه زنجیره مهربانی به نتیجه نشست و چند روز پیش پس از  معاینه مجدد جاوید توسط پزشک متخصص ارتوپد قرار شد ۲۵ آبان ماه پسر نوجوان تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

عمل با موفقیت انجام شد،راه ادامه دارد

سرانجام آن اتفاقی که قرار بود رخ دهد افتاد و جاوید راهی اتاق عمل شد. خوشبختانه اولین عمل جراحی روی پای چپ نوجوان ۱۳ ساله با موفقیت انجام شد اما این تازه اول راه برای بازگشت سلامتی اوست .

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست