باهمت خیرین و مددکاران خیریه زنجیره مهربانی نه تنها هزینه درمان پسرک خردسال ایلامی فراهم شد بلکه قبل از آغاز بارندگی ها تعمیرات خانه آنها نیز آغاز شده و تا به امروز روند بازسازی بسیار خوب پیش رفته است.

به گزارش گروه تولید محتوای زنجیره مهربانی اواسط مهرماه امسال بود که مددجوی دیگری به نام امیرعلی تحت پوشش مددکاران وخیرین زنجیره مهربانی قرار گرفت.

داستان زندگی امیرعلی ۹ ساله بسیار پرفراز و نشیب است. کودک خردسال از بیماری سرطان خون رنج می برد و چندسالی است که تحت درمان است. امیرعلی ۴ سال تحت پوشش موسسه ی محک بوده اما از آنجایی که روند درمانی او به درازا کشید این مؤسسه اعلام کرد طبق قوانین مربوطه دیگر از ارائه خدمات به او معذور هستند.

اما این تمام مشکلات امیرعلی و خانواده او نیست. پدر امیرعلی کارگر فصلی است و این روزها به دلیل وجود کرونا بیکار شده است.

در طی بررسی های به عمل آمده از محل زندگی امیرعلی و خانواده او مشخص شد منزل آنها بسیار قدیمی و درحال تخریب است. این در حالی است که با سردتر شدن هوا و بارش های مکرر در منطقه مورد نظر احتمال تخریب کامل سقف و ر خ دادن حادثه ای ناگوار برای این کودک و خانواده اش وجود داشت.

یک اتفاق خوب

با تحت حمایت قرار گرفتن امیرعلی توسط مددکاران و خیرین حاضر در زنجیره مهربانی هم زمان با تأمین هزینه های درمانی این کودک عملیات بازسازی خانه آنهانیز آغاز شد. به این ترتیب با کمک خیریه زنجیره مهربانی تا به امروز عملیات کار داخل منزل، دیوارچینی، ایزوگام و دیگر کارهای خانه امیرعلی انجام شد.

این درحالی است که حمایت های مالی به صورت ماهانه و تأمین مالی موارد پزشکی پسر خردسال ،همچنین تحویل بسته های ارزاق به خانواده او همچنان ادامه دارد.

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست